torsdag 19 mars 2009

Monokromatiskt bidrag till CC:n

Vanligen har jag alltid gjort ett kort då jag deltagit en monokromatisk utamning, men denna gång blev det en LO i blå nyanser men lite samma små romnatiska stil som det blivit andra LO:s och kort i den senaste tiden.... Javisst, man kan göra "romantiska" LO:n åt pojkar också, speciellt då man lyckas få ett foto som detta :-) För det hör till ovanligheterna att de sitter/står stilla så länge att man får dem på bild, eller så ser de ut som små grisar då busat på ute eller så :-) Livet med små pojkar är fartfyllt!

Detta foto gillar jag, de är så gulliga, då de mitt i en lek fick för sig att de skulle kramas och stunden efter så stred de så jag fick fungera som skiljedomare!

Några detaljbilder.

Har dekorerat Thickers bokstäverna med hjälp av Pearl Maker som ju är en härlig uppfinning,vill ha fler av dem!!
Stämplade swirl med VersaMark Watermark dyna, blev ju ganska snyggt:

Banden som jag fäst med hjälp av öljetter:


Och en bild på journaling tagen och de underbara petaloo blommorna som glittrar så fint, de fick en akryldroppe som dekoration i mitten:


Nu ska jag ännu fixa ett bidrag till en sista utmaning på Scrappers :-) Oj vad skoj det varit med CC, har sagt det innan, men jag verkligen menar det. Har inte haft tid att scappa så mycket på sista tiden och nu har jag fått göra det och har med tid hunnit gå igenom mitt material och hittat en massa saker jag glömt bort och nu vågat pröva på!


7 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Men Mymlis vad kreativ Du är....jag ser Dej framför mej med gipsoaketet i luften o kreativiteten bara flödar......jättefina både kort o LO:s Du har fått till.....den blå LO:n på killarna i lite ljuvromantisk stil var helt lööööövlie!!!

Verkar som Du har lite roligt hemma iallafall trots gipset =))))

Blir så inspirerad av Dej!!!
Ha det gott!!!

Kram//Mia

MalinL sa...

Gudars så himla vacker LO!!!

Madde sa...

jättemysig LO, blommorna va ju såå fina. Kram Madde

lillis70 sa...

Gillar din LO tokmycket!
Och lapp kortet blev jätte fint!
Kul att kolla in här hos dig :-)

ZozzosLiv sa...

Shit va läcker LO!!Så häärliga detaljer:-) O jag TOK gillar kortet nedan. Kan inte se mig mätt på den ;-)
Kram

Karro sa...

Underbar LO! Vad roligt att du har hunnit med så många bidrag till CC:n. Jag skulle vara med men den här veckan har bara rusat iväg så jag hann inte göra nåt tyvärr :(
Håller tummarna för dig att du vinner någon utmaning :)

Karin sa...

Åhh, denna hade jag missat.. Guuu va fin den är! Peral maker är ju bara bäst! =)

kram!