onsdag 18 mars 2009

Kort efter skiss

Gjorde ett kort efter kortskissen på Scrappers. Vred lite på skissen, lämnade bort texten och omplacera lite, men skissen fanns hela tiden i tankarna.

Det blev ett (rosa!!!) kort med en härlig Penny Black stämpel. Om där skulle ha varit text så skulle texen ha lytt: "du är en ängel", för de senaste dagarna har min mamma verkligen varit en ängel, hon har hjälpt, ställt upp, fixat och gått ärenden för mig, även om jag vet att hon själv har tuff tidtabell ibland. Visst har jag tackat och sagt att hon är snäll, men känner att jag vill visa det med detta kort och en bukett tulpaner. Inne i kortet finns en dikt till henne.


2 kommentarer:

MalinL sa...

Åh så vackert kort!! Såååå underbart!!

Madde sa...

detta kort tyckte jag verkligen om, stämpeln va ju sååå söt.
Kram Madde