torsdag 12 mars 2009

Ett Magnolia kort

Måste ju bara visa upp detta kort. Satt vid pysselbordet med Emil (4 år) och så frågade han "mamma, får jag säga vilka färger du skall ta??" Ok, gör det då tänkte jag, för jag var lite utan idéer just då, så han peka på Promarkerna som låg utspridda över hela bordet och sa vilken färg jag skulle ta och var den skulle finnas. Och fint blev det. Sen valde han blomman och bakgrundspappret och det skulle absolut vara en blombrads i mitten. Resten gjorde jags jälv. Pojken har talang! :-D Även om han sa på dagis, då de skulle klippa och klistra: "nej, jag sysslar ej med sådant, i vårt hus är det mamma som sköter den här pysselbiten". Ni kan tro dagistanterna fick sig ett mycket gott skratt!


3 kommentarer:

Madde sa...

vad duktiga ni är båda två.
Och vilken rolig kommentar han sa på dagis.
Kram Madde

MalinL sa...

Oh vilket vackert kort han har hjälpt dig att göra! Nog har han talang alltid! :D

Karin sa...

Jättesött kort! Va bra med lite hjälp! =)
Hoppas ni får en trevlig helg !=)