onsdag 18 mars 2009

Mera bidrag till Scrappers CC

Först ut en LO som jag själv gillar massor, tror detta är min absoluta favorit LO just nu. Detta är mitt bidrag till utmaningen att lifta en LO. Gilla upplägget på den LO man skulle lifta. För mig är det så ovant att använda rosa och en lite romantisk look, men gillade det, blir inte så ofta så här då man scrappar grabbiga LO:s. Bilden är mina och min vänninnas fötter och våra underbara sandaler vi shoppa på en tjejsemester på Teneriffa för ett antal år sedan (mars 2003). Skotokiga är vi båda, ännu i denna dag, och semestern var just så skoj som det kan bli då två tjejer åker iväg ensama :-) Så denna crazy bild är tagen efter en shoppingtur och kan ju tillägga, mina sandaler är inte ofta använda.. de är inte de bekvämaste men de är ju bara så fian för det :-D

Och så några detaljbilder,
På den lilla chipboardtagen står det "friendship" och jag har lagt till pärlfloss och band och en rosa knåppnål:

Och dessa härliga Prima blommor med lite pärlor och i mitten och en blingswirl:


Och så en LO till "får-får inte" utmaningen. Man skulle ha med; minst två knappar, två olika band, blommor och något stämplat. Och förbjudet var CS som botten, rivna kanter och brads. Så här blir min:
Knappar finns med i blommorna och ja, blommor finns ju då också. Band under fotot och stämplat på sidan av fotot som jag sedan embossar. Och pappret är inte CS utan ett mönsterpapper från My Minds Eye som jag haft lääääänge i min samling.



4 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Jag förstår att Du gillar den rosa LO:n ....och JA det är nog den finaste Du gjort.....helt underbar =)
Fotot var ju helhärligt, blommorna, pappret, blinget, spetsen, tagen, nålarna....ja allt i en härlig mix gör hela LO så vacker o romantisk...me like!!!!

Hejja på lycka till i tävlingen!!!!

Många krya på Dej kramar från //Mia

Eva sa...

Vilka underbara LO:s!! Gillar verkligen dem båda, supersöta detaljer.

MalinL sa...

Den första rosa LO'n är ju helt underbar!! Älskar den!!!

Och den andra är fantastisk den med..:)

Madde sa...

Jättefina båda två men den rosa va min favorit.
Kram madde