torsdag 20 mars 2008

Min LO vann!!

Min LO vann en utmaning på Familjeliv!!! Vi skulle använda oss att tre olika papper, stämpla/skriva på fotot, en tag, två runda former och två icke scrapsaker som dekoration, detta blev mitt resultat:

Fotot är från det glada 80-talet, mina bröder och jag. Mina icke-scrapsaker är blommorna, som är klippta från en servett, tapeten bakom fotot som fungerar som fotomatta och spetsen som kommer från ett gammalt slitet örngott (fick dock bleka spetsen lite...).

Först verka utmaningen jätte krånglig, men varför ska det alltid vara så lätt??!! Jag tyckte det var jätte roligt att låta fantasin flöda och höja ribban lite. Egentligen finns det ju en massa saker man kan använda som dekoration på en LO.

Ropa idag in en hel massa knappar på huuto.net. 370 knappar i olika färger!! :-) Alla knappar var nya, det var någon som städat ur sitt syskåp och hittat en massa knappar som hon ej behövde. Ibland har man tur, knappar är ju skojiga att använda i scrappandet.

Nu ska jag börja koppla av inför påsken, ska bara njuta av en lång helg, kanske scrappa lite, kanske pyssla något annat, läsa en bra bok, njuta av solen (som de lovat ska titta fram) osv.

Glad Påsk!

1 kommentar:

En salig blandning sa...

Grattis! Och en jättefin layout!