söndag 9 mars 2008

Resultatet av min scrappingsöndag!

Borde egentligen ägnat veckoslutet åt tentläsning, men så blev det inte, istället blev det en söndag fylld med scrap! Här kommer två av söndagens alster. En tredje gjorde jag också, men den skickade jag in till en utmaning, så den kommer upp senare!



Vi hade redan gett upp hoppet på att få lite snö i vinter,men så kom den och rätt så mycket, så vi spendera en kväll i min farfars backe och åkte pulka och busa i snön och vad kul vi hade det! T.o.m jag våga mig på pulkan i sällskap med Emil! LO:n gjorde jag utgående från en skiss jag hitta på nätet, det har varit en utmaningsskiss som jag la på minnet och nu passa dessa foton perfekt till denna skiss och i mina gömmor hitta jag pappret med snöflingor!


Det bästa Lucas vet att är smita upp för trappan om någon anna i familjen är slarvig nog och glömmer stänga grinden. Satt på vakt här en dag med kameran i högsta hugg och lyckades få några bilder, så det blev en hel serie av dem på denna LO. Tror det är första gången jag använder mig av så här många foton på en och samma LO, men blev rätt nöjd med den.

1 kommentar:

MalinL sa...

Jättegoa Lo:s! Gillar absolut "iväg på äventyr".. såååå gullig!!