måndag 10 mars 2008

Mina kalasfina killar

Jag tycker så mycket om att klä mina båda killar i matchande kläder. Här var vi på väg på kalas och hade hittat dessa härliga pigga glada Bamse tröjor åt dem, lika, men ändå olika och så tuffa jenas som deras morbor köpt åt dem :-) Att jag dessutom lyckades fånga båda på bild och få en hyfsad bild på dem var ännu bättre. LO:n skicka jag till en skissutmaning på swescrabook, men den blev ej publicerad (skissutmaning v10), men så fina var de bidrag som var uppe på deras sida, härliga!


Gillar skisserna på swe-scrapbook jätte mycket, det är så ofta min stil, om man nu kan säga att jag har någon egen stil, tycker stilen varierar jätte ofta, men det blir väl så... Är den som ganska slaviskt följer en skiss då man skall utgå från den, kanske jag inte riktigt ännu vågar ta ut svängarna ordentligt...

5 kommentarer:

www.mariante.se sa...

Lo:n är jätte fin, men kanske (om man får tycka?) att du kanske skulle haft en fotomatta i en mörkfärg, som slingan och rubriken...
och kanske en mörk prick i blomorna oxå....
För att få en helhet och "knyta ihop" delarna lite.
Har du möjlighet å lust testa å se som skillnaden passar dig?
Just detta med att slaviskt följa en skiss gör att jag brukar mixa en skiss och en utmaning, då får man igång kreativiteten lite, kanske ett tips?
Kram

www.mariante.se sa...

Lite fluid chalk runt det rivna ger djup till bilden oxå....

Miss Goldie sa...

Tycker den är superfin! Jag tror inte att en mörk fotomatta skulle vara bättre, kortet är ju ganska mörkt så det blir nog mer kontrast med den ljusa fotomattan som du har.
Jag gillade också den där skissen jättemycket, men jag har inte hunnit scrappa på snart 2 veckor! Abstinens!!!

Anonym sa...

Jag tycker den är jättesnygg!

Anonym sa...

Awesome! Thanks for sharing! I like your other pieces of work too.
Ü Heidi from huuto.net