söndag 16 mars 2008

Nya och gamla kort

Här kommer några kort jag gjort...
Nu då jag kom på hur jag skall måla med mina härliga akvarell tuscher så är det ju så roligt att färglägga stämplade motiv och Magnolia stämplar är en mycket kär favorit!


Detta kort gjorde jag åt en väninna som fyllde 30 år (svårt att gissa.... ;-) ). Inte så märkvärdigt, men gillade det jätte mycket själv!

Detta skicka jag åt en arbetskamrat som håller på och gör egna msycken. Städade ett skåp och hittade en massa pärlor, wire, lås osv. så jag samla ihop allt och skickade åt henne och kortet också. Det var det första kortet jag gjorde med en färglagd Tilda.


Pirat-Edwin fick grannpojken igår då han fyllde 4 år. Hans mamma blev ju nog mer förtjust i kortet en dagens huvudperson, men så är det väl då man blir fyra år, det är nog innehållet i paketet som intresserar mer än korten, men kul då mamman uppskatta det! :-)


2 kommentarer:

MalinL sa...

Fina kort! Diggar speciellt Pirat kortet.. Det var verkligen klockrent! :-)

Miss Goldie sa...

WOW, Piratkortet är sååå tufft! Var har du köpt dina akvarelltusch? Hur funkar de egentligen? Ska man använda vatten också...?