tisdag 1 april 2008

Något nytt...

En LO med min "duracel"-kille. Lucas älskar sin gå-vagn, fast den borde nog heta "lära-springa-vagn", för han springer omkring med den eller så kan man ju använda den som "kick-board" också, fungerar ju hur bra som helst :-D
Det min första gula LO, blev så inspirerad av den gula färgen på vagnen och sedan hittade jag pappret med bilar som hade samma röda och gröna som också finns på vagnen. Nytt för mig är också att sy på LO:n, har sytt en ram runt. Hade symaskinen stående på bordet och kunde ej låta bli att testa och vad kul det var!! Kommer absolut att göra det igen, blir ju en lite annorlunda detalj på LO:n


2 kommentarer:

MalinL sa...

så härlig! Bilpapperet passar så bra till! =)

Anonym sa...

Jag tycker den är fin. Själv har jag använt symaskinen första gången för några veckor sedan, kommer nog också att använda den igen.