måndag 14 april 2008

Min LO blev publicerad...

.... på scraputmaningen!! Jag är så stolt!! Är dessutom själv nöjd med denna LO. Utmaningen var att använda rörpärlor på LO:n och jag valde att ha dem som titel. Färgerna gillar jag också, får vår i tankarna av dessa färger!
Det höjer nog "scrapparsjälvförtroendet" att få sin LO publicerad på nätet!
:-)




I övrigt är det ganska på scrappingfronten, tidsbrist... Och nu då våren verkar vara här (ätnligen) så kallar trädgården och visst vistas jag hellre ute i solen än inne vid scrapbordet. Så en regning dag skulle inte vara helt fel!

4 kommentarer:

MalinL sa...

Ja, som jag sa i en tråd på FL.. Sååå fin LO! Älskar färgerna, upplägget, ja HELHETEN! Den är verkligen sååå fin! Måste nog vara en av mina favoriter av dina LO's! =)

mymlis sa...

Tack!! Dina ord gör mig verkligen glad!!

Anonym sa...

Den var verkligen superfin, fina färger, enkel, stilren alldeles lämplig i dekos. Oxå pärlorna var ju bara hur cooolt som helst!
Mycket fint!!!!

Anonym sa...

Kanske även jag borde plocka fram hamas pärlorna. Det ser så snyggt ut.