torsdag 3 september 2009

Fyra nya kort att visa upp

Usch.. har verkligen varit dålig på att blogga de kort jag gjort den sista tiden... men här kommer de, fyra stycken och inser att jag tycks vara inne i en "rosa-period".. hmmm... vad beror det på månne... ;-)

Söta Tilda som min scrapvän Meali fick i då hon fyllde år! Hon gör en massa fina saker så det lönar sig att kika in hos henne! :-)

Ett grattiskort till en tjej som fyller fem år!


Ett förlovningskort som min kollega beställde.

Och ett grattiskort som min väninna beställde.

Har idag fått ett härligt paket med posten! En utamningslåda av Tussan!!! Lådan är så fin, kan inte se mig mätt på den och innehållet sedan, papper och dekorationer i så vackra färger. Lådan innehåller en utmaning att med materialen skapa ett eller flera kort som sedan visas i hÄnglabloggen. Förstås skall motivet vara något av hÄnglars. :-) Det kliar i fingrarna att få sätta igång, men inte ikväll, för nu är jag för trött helt enkelt!



4 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Härliga kort...:-) Scrappa i rosa du bara...För det är en färg som iaf jag älskar;-) hihii...

Vad är det för kantstans du använt på de två första korten??

Kram

Karro sa...

Jag gillar din rosa period. Jättefina kort du har gjort!
Den där tildastämpeln är bara för söt.

Miss Goldie sa...

Underbara kort! Och rosa kan ju aldrig bli fel ;-) Låter spännande med den där lådan!

mymlis sa...

Tack för era kommentarer! Det värmer verkligen!
Zozzo: På det med flodhästen har använt en Martha Steart Heart lace pucnh coh på de två andra är det vanlig spets bara och pappret med rosor bakom Magnolia Tilda är färdigt sådär. :-)