tisdag 29 september 2009

Hobbyhusets skisstävling

Var ju tvungen att haka på Hobbyhusets skisstävling med skiss ritad av MissGoldie. Den skissen föll mig verkligen i smaken, tog bara lite tid att få klart LO:n (men vaddå, deadline är ju först imorgon...). Följde skissen rätt så noga, för att jag gilla den och upplägget passa för fotot. Har haft detta foto många gånger i min hand men nu va det dag att scrappa våran lilla familjemedlem, Fabian. Fabian flyttade hem till oss i januari detta år och den första månaden hette katten Fanny, för vi hade (trodde vi) fått en liten kattflicka, i alla fall enligt hon som skönkte bort dem. Men veterinären visste bättre, så Fanny blev Fabian (Fabbe) och är lika älskad för det ;-).

Pappret jag använt mig av har min pappa (!!!!) köpt åt mig på Panduro i Stockholm, jepp, pappa vet vad som uppskattas :-). Nu kom pappret völ till pass, för det ser ju precis ut som Fabians päls, lite till svartvitt och sedan lime för att pigga upp. Blev nöjd med denna LO.

5 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Åhhh vad fint, klart Du ska vara nöjd en skön harmoni i färgerna.
Vaaaaa har din pappa köpt scrap till Dej det tycker jag var imponernade......coooooolt!!!

Ha det gott!!
Kram//Mia

Mahlin78 sa...

Vad härligt med en pappa som kan överraska så bra! :-) Snygg lo!

Pyzzlan sa...

Vilken cool LO som matchar fotot jättebra. Är mycket imponerad av din pappa också - inte illa shoppat :-)

Karin sa...

Jesscia! Tusen tack för paketet som kom idag! Blev såååå glad att du tänkte på mig! ♥ Tack så jättemycket!
Hoppas allt är bra?!
Trevlig helg!
kram kram!!!!
Oj,jättefina LO du har gjort! =)

Articsisters sa...

Behöver lite inspiration så jag tar en tur ut på nätet. Behöver hitta nått häftigt om bakgrunder känner jag.

Lisbet