tisdag 8 september 2009

Från rosa till grönt

Här avlöser färgerna varandra veckovis ;-) Tänkte inte ens på det själv att det senast blev en hel del nya rosa kort och under veckoslutet två nya kor igen, i gröna färger.... Tydligen svårt att variera för mycket, lättare att hålla sig till en färg en viss tid ;-) *fniss*

Först ut ett tack-kort. Stämpeln kommer från Whipper Snapper Design och hittade den på ett pysselloppis jag var på nyligen, den är ju bara för söt. Texten är utstansad med ett QK alfabet Gazebo, gillar typsnittet jätte mycket.


Och så en söt liten Dexter. Missade bara lite med kantstansen, den skar av lite av Dexters keps, men lät det gå, orkade inte färglägga om allt på nytt. Kortet for iväg till USA till väninnas son som fyller två år.
Vilken färg blir det sedan måntro... :-)
Beställde Magdas Scrapfeber paket och borde få det nu vilken dag som helst, väntar med spänning. Hoppas mina dagar inte blir alltför fullbokade så jag hinner göra bidrag till alla deltävlningar! :-)

5 kommentarer:

Karin sa...

Vilka söta kort! Gazebo är ju bara såååå snyggt!
kram kram!

ZozzosLiv sa...

Jätte fina kort...Gulliga motiv också:-) Kraam

Pyzzlan sa...

Jättegulliga kort! Gillar det första extra mycket. Så härligt motiv på stämpeln också!

ScrapMi@ sa...

Jättegulliga kort.....jag brukar oxå fastna i färger =)

TRevlig Helg !
KRam/Mia

Miss Goldie sa...

Spännande med Magdas paket! Jag tror inte jag ska vara med i tävlingen, är så nervös att tävlingarna inte ska passa mig :-D

Underbara kort du gör! Jag tycker inte alls att det stör att du stansade bort en bit av kepsen.

Fonten jag använt på SÖT MEN TUFF-LO:n är QK Supermarket. Tycker det är jättefint!