måndag 21 september 2009

2-års kalas!!

Kom för någon dag sedan på att det är 2 år sedan jag starta den här bloggen och tyckte att det vill jag fira, så jag bestämde mig för att ge bort en liten "blogcandy". Lite dekorationer och annat skoj, sådant som jag själv gärna använder på mina kort och LO:s.

Så om du vill ta chansen att vinna så lämnar du en kommentar till detta inlägg och länkar hit från din egen blogg.

Utlottningen kommer att ske söndagen den 27.9 och vinnaren meddelas här i bloggen!

Lycka till!


11 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Jag är med;-) Lägger bild i sidebaren:-) Btw super ljuvlig candy!!Kraamar

Karro sa...

Wow! Jag tar gärna chansen att vinna din fina candy.
Grattis till dina 2 år som bloggare :)
Lägger in en länk i min blogg.

SaraG sa...

Grattis!!
Tar chansen även jag, har länkat till dig i min blogg :)

ScrapMi@ sa...

Stort GRATTIS på 2årsdagen!!!
Måste kännas mycke roligt!!

Och jag vill vara med o fira så jag tar gärna en lott =)

Kram//Mia

Mathilde sa...

Wow vilket härligt blogcandy! Grattis på 2-årsdagen! Jag vill gärna vara med och ta en lott. Har länkat i min side bar.
Kram

Jessica sa...

Grattis till dina 2 år som bloggare!!! Är gärna med i din utlottning och har länkat i min blogg!
Ha det bra!

Kram Jessica

Karin sa...

Grattis till 2 år! =)
Är gärna med på din underbara candy! Har länkat till dig i min sidebar,
hoppas allt är bra med dig?
kram kram !

Sanne sa...

GRATTIS till 2 år!! Själv har jag precis startat! :o)
Dessa ljuvliga saker vill jag gärna vinna!
Kram, Sanne

malinhj sa...

Grattis till 2år.... Jag vill oxå va med, även om de e sista dagen idag....
http://scrappat.hjordgrafik.com/#post35

LillaNinisen sa...

Roligt med bloggcandy =)
Även kul att jag har hittat hit, får komma tillbaka här ofta för att få lite inspiration.

http://tvillingtjejer.blogspot.com

LillaNinisen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.