tisdag 9 december 2008

Ännu några julkort

Här är ännu några julkort jag inte lagt upp här i bloggen tidigare. Julkorten börjar vara klara och bra det, för sista postningsdag är 15. december om man vill posta med billigare porto.

Kommer ännu att fixa någon jultag, som jag fäster på paket åt vänner och släkt. Har en del vänner som vi inte skickar julkort til, vi ger en liten present istället, men jag tycker om att fästa ett litet kort på presenten.


Har inte gjort många julkort i blått iår, men detta blev blått. Ängeln är väldigt söt och då jag hitta pappret jag har där bakom, så ville jag att ängeln också skulle ha lite isblå klänning och isig stämning på kortet.



Och två olika versioner på hÄnglars tomtepar. Båda korten va bidrag till Hobbyhusets CC.







4 kommentarer:

Eva sa...

Åh vad fina julkort du gjort! Gillar särskilt det bruna, hur fint som helst!!

Anonym sa...

Vilka fin fina julkort, gillar det med ängeln på. Jätte fina allihop.

MalinL sa...

Åh vad fina! Gillar verkligen det bruna lite "pepparkaks" kortet! :D Men bara ääälskar det blåa!! Sååå fint papper och vilken uuunderbar stämpel!!!

Pernilla sa...

Det isblåkortet är verkligen jättefint! Får man fråga var du fått tag på den oerhört söta ängeln...?