torsdag 4 december 2008

En söt liten hÄngel

Gjorde ett kort åt min väninna som väntar bebis. Skickade med en liten present, Vicky Ivones bok om graviditeten och första tiden med bebis. Läste boken själv, båda gångerna jag vänta barn och den var så bra, skojig, full med humor och en massa "känner igen mig"-situationer och samtidigt informativ. Hoppas min väninna blir glad över presenten. Hon har inte mått så super bra, så det var också tänkt att pigga upp och en liten tröst att det blir bättre! Är deras första barn.

Så en söt liten hÄngel fick pryda kortet som går i svart, rött och grått. har skurit ut en oval i grått wellum-papper som jag la bakom hÄngeln, blev lyckat då det mönstrade pappret bakom syns igenom.

Det svartvita papperet hitta jag av en slump på i en affär som säljer allt mellan himmel och jord. var ett paket med fem ark i och betala inte mycket för det pappret! :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nä men vilket helt underbart kort. Jätte härliga färger och så den söta hängeln....klockrent:-)

MalinL sa...

Åh så fint kort! Ja, hoppas verkligen att hon uppskattat boken!

ScrapMi@ sa...

Underbara kort som vanligt, jag tokdiggar dina kort ;-)
Skitsnyggt med svart o rött verkligen läckert!!
Tevlig Helg!!
Kramizzz

Anonym sa...

Super fint kort *nickar*

ha de gött