måndag 1 december 2008

Ett väldigt blått kort...

Ett väldigt blått kort som skulle vara med i Hobbyhusets CC i färgtävlingen, men tekniken och jag klarade ej av att samarbeta, så bilden blev aldrig uppladdad i tid.

Stämpelbodens söta drake, retroblommor, tag och punchinella, är mycket nöjd med kortet och ska skicka det åt vår gudson som har namnsdag. Har dragit med en edge distresser runt tagen, så det fått en liten sliten "look". Pappret som jag stansat retroblommorna ur hade färdigt ett slitet utseende, så de passa bra till resten av kortet. Har använt mig av två olika blåa Promarkers, som jag inte ens kom ihåg att jag hade. Ibland är det kul att svänga upp och ner på lådan och ta till färger man sällan eller aldrig använt.


4 kommentarer:

MalinL sa...

Underbart blått kort! Synd att du inte hann med att ladda upp kortet i tid bara..

ScrapMi@ sa...

Nej vad synd att Du inte hann ladda upp kortet....det var urläckert!!!!

Karin sa...

Ååå va synd att det inte gick & ladda upd i tid! Rikitgt läckert! Söt drake!
Kram!

Miss Goldie sa...

Åååh, vilken söööt drake! Snyggt med allt i blått också!