tisdag 14 oktober 2008

Min skiss blev utvald, att scrappas efter på veckansskiss.blogspot.com. Känner mig verkligen ärad och glad!! Skulle ju göra en egen tolkning av skissen också och den ser ni nedan. Fotot är på mig som kanske 3-4 åring och kläderna bara är så 70-80-tals och då jag fick det prickiga pappret framför mig så föll allt på plats, det kändes bara så rätt.



För övrigt har scrappandet lite legat på is en tid, då det mest handlat om kort och kortbeställningar, men det var så himla skoj att scrappa igen efter en liten paus! :-)

6 kommentarer:

MalinL sa...

Grattis! Vad roligt!!
Och din LO är ju så härlig!

Eva sa...

Men gud vad roligt!! Din LO är verkligen klockren, älskar upplägget, färgerna, stilen, ja allt!

Anonym sa...

Skissen är jätte härlig och din layout urfin!!!

Susanne H / snuffehar sa...

Det är en riktigt snygg skiss du har ritat! Jag ska ta mig an den ikväll.

Anonym sa...

Stort GRATTIS, jag tycker din tolkning var jättefin känns retro.....skitsnygg!!!
Kram/Mia

Miss Goldie sa...

Såg din skiss i deras blogg just och jag tyckte den var sååå fin! Du är verkligen duktig på att rita skisser! Jag ska se om jag hinner scrappa efter den, mina scrapsaker är för tillfället instuvade i garderoben i väntan på bättre tider.

Jag saknar dig i scraptrådarna! Var håller du hus nuförtiden? Allt bra med er?