tisdag 14 oktober 2008

hÄngel på cykel blev grattiskort

Denna supersöta hÄngel stämpel, som ScrapMi@ hjälpt mig skaffa, kom redan till anvädning. En bekant tjej fyllde fyra år och vad passar bättre än liten tjej på cykel åt en tjej som gillar att cykla! Lite puchinella också :-)
Kan tillägga att kortet uppskattades :-) Vilket ju glädjer mig massor!


Har blivit en hel del kort i rosa på sista tiden... börjar fatta tycke för rosa, tidigare avskydde jag rosa. Men rosa gör en på så glatt humör i den annars så grå hösten!

9 kommentarer:

MalinL sa...

Helt fantastiskt UNDERBART kort!! Sååå vackra färger!!!

Anonym sa...

jättegulligt kort!!

Eva sa...

Jättevackert! Jag älskar ju rosa!

lillis70 sa...

Du har rätt, rosa är en glad färg :-) Förstår att hon blev glad för det söta kortet!
Skissen är verkligen inspirerande, synd bara att jag inte känner att jag har tiden... men nog blir jag sugen på att scrapa efter sin skiss.

Anonym sa...

Förstår att mottagaren blev glad för vem skulle inte bli det kortet var helt UNDERBART!!!
Vad duktig Du är, gillar stilen på dina kort!!!
Kram/Mia

PS. hörde att det ev. skulle bli ett klubbkit jul från hÄnglar.....vill Du att jag beställer till Dej?

Karro sa...

Åh vilket sött kort. Stämpeln är ju helt underbar. Verkligen jättefint!

Marja sa...

Åh så mycke fint du har på din blogg!!!

Karin sa...

Jaa! Mera rosa! =) Superfint kort !

& jättefina skiss & layout!

Kram!

Anonym sa...

härligt kort, passar ju som sagt super till en liten tjej :-)
Kram