lördag 4 oktober 2008

Födelsedagskort

Vi var bjudna på "60-års" kalas idag (28+29+3) så de här två korten pyssla jag ihop under eftermiddagen, precis innan vi skulle iväg. Har lyckats få glitterlim att fastna i scannern, därför blev de lite suddiga, men ska försöka få bort limmet på något vis.. hmm... borde kanske vänta lite innan jag scannar kort jag använd Stickles på... :-)

Och så fick jag användning för min hÄngel-par stämpel, passa ju perfekt då vi hade en gemensam gåva åt föräldrarna...


... och killen som fyllde 3 år fick ett alldeles eget kort med hÄngel pojken som metar.

Men vad svårt att dekorera kort om man inte vill ha blommor med, vilket jag inte tyckte passa åt en 3-åring. Men det blev lite knappar, akryldroppar och kryss stansade med QK:n.

7 kommentarer:

Karin sa...

Oj va mycket fina kort du har gjort! Pärlhattar var ju en kul grej, var hittar man det?

kram!

MalinL sa...

Vad fina kort! :)

Anonym sa...

Tjusiga kort, Du får till det så fint, med färger o dekorationer ja allt haromnerar så fint!
Kram/Mia

Eva sa...

Fin-fina kort! Gillar särskilt pojkkortet, tycker själv det är så svårt att göra till pojkar eller även äldre killar. Kram!

Anonym sa...

Hej...har nog aldrig varit inne på din sida förut..men vilka underbara kort du gör!! så nu ligger du bland favoriter=)så nu ska jag kika varje dag...jätte fina kort verkligen!!mvh angelica

Vero sa...

Åh vilka fina kort du gör.

Anonym sa...

jättefina kort
Kram madde