söndag 31 augusti 2008

JAG VANN!!! :-)

Jag vann en scraputmaning där man skulle använda sig av enbart en färg men olika nyanser. Fundera jätte länge vad jag skulle hitta på och så en natt (jodå, man kan ligga och fundera på scrap-grejer i sömnen också...) så kom jag på en idé (steg t.o.m upp för att skissa upp idén på papper, så jag inte skulle glömma den och påstå inte att jag är beroende av detta ;-) ). Jag valde att scrappa i gråa nyanser och valde att måla ett av mina favoritstämpel-motiv, Sarah Key, i gråa toner. Svart var ok att ha med, men svart kanske också är en nyans av grått... hmm.. jag vet inte. Men detta blev mitt resultat;

Och själv är jag jätte nöjd med kortet. Det var en som ville köpa det och jag hade nästan lite svårt att slita mig från kortet, men valde att sälja det, kan ju göra ett nytt om jag så vill och alla kort jag är nöjd med själv kan jag ju inte samla i bryålådan... Men kanske fler som känner igen känslan, att ni har svårt att skiljas från kort ni verkligen gillar... :-)

6 kommentarer:

MalinL sa...

Förstår att du hade svårt att slita dig från kortet för att det är bara såååå fint!! (Det var min favorit.. =o) )

lillis70 sa...

Jätte läckert kort! Ser nästan ut som om det är svarvitt.
Grattis till 1 plats!!!

Karin sa...

Grattis igen till vinsten! Superfint kort!
o de andra korten är ju oxå helt underbara! =)

kram!

Miss Goldie sa...

Åååh, jisses vilket underbart kort! Det finaste jag sett i kortväg NÅNSIN!!! Jag har liiite svårt för Magnoliastämplarna eftersom man sett dem så mycket, men de här Sarah Key stämplarna är ju sååå fina. Var köper du dem? Har sett att Heinikka har dem. Kanske jag borde köpa nån också... Använder du Promarker för att färglägga motivet? Jag har inga såna heller. Det finns ju så många nyanser och jag vill ha ALLA så därför har jag inte köpt en enda ännu :-)

Anonym sa...

Kortet var jättefint, förstår om Du hade svårt attt lsita Dej känner igen det...fniss!
Kram/Mia

mae sa...

Ååå vad den kortet var super fin! Jag skulle förstå dig att det var såå svårt att släppa den!
Super imponerad av den snygga kortet kan knappt slita ögonen från den :)