söndag 24 augusti 2008

Ett tack-kort

"Scarpmia" var så snäll och hjälpte mig att beställa lite hÄnglar, eftersom hÄnglar inte leverar till Finland. Hon fixa och greja och jag tycker det var supersnällt av henne. Som tack gjorde jag detta kort och skicka det åt henne och lite små scrapprylar.

Hade helt glömt bort att jag hade en sådan stämpel och nu kom den ju så väl till pass! Passar ju perfekt med Tilda och en bukett blommor då man vill tacka någon, eller varför inte gratulera. Och pappren är igen en massa spill som man kan ha så stor glädje av då man bara kommer ihåg att man har dem. Bokstäverna är ett CB-alfabet, "You´re not the Boss".



5 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte tack för det fina kortet och alla roliga scrapsaker jag fick ;-) Jag blev så glad!!!
Vad mycket fint du uppdaterat i bloggen.
Kram kram/Mia

MalinL sa...

Jättefina kort! Och Dop-kortet är sååå underbart!!

Anonym sa...

åh vilka söta kort du gör! wow helt underbara

Ewonne sa...

Wow så mycket fint det fanns här! Både kort och layouter!!! Ska kika runt lite till nu!

Anonym sa...

Du är så duktig! Alltid mycket fint att hämta inspiration ifrån. Kram!