söndag 24 augusti 2008

Favorit i repris samt beställningskort

Det blir en massa kort för tillfället och nästan inga LO:n alls, men har ett scrap-projekt på gång som jag gör för min uppdragsgivare ilonadeco.fi (där jag är DT), men det kommer bilder senare.

Här är i alla fall ett dopkort, står "på dopdagen" på finska och en så söt Magnolia dop-bebis. Har använt mig at lite 3D lack på banden som dessutom glittar litet. Därtill kom ännu den lille killens namn med på kortet, men tog bild innan jag la dit det. Beställaren blev väldigt glad!



Och ett favorit i repris i lite andra färger. Upplägget och motivet samma som på ett tidigare kort, men gilla det, så jag gjorde ett till. Den söta fjärilslarven är ett av mina favoritmotiv, så komer nog göra en del kort med den framöver.




1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina kort, dopkortet va verkligen så gulligt. och larvstämpeln är verkligen söt.
Kram madde A