måndag 10 augusti 2009

Stillhet

Blev genast en ny LO idag ;-) Hittade en färgutmaning på Scraplagret som jag hakade på. Turkos och Olivgrönt, ja, insåg då jag bläddra i mitt album att jag rätt ofta använder just de färgerna då jag scrappar, så var ju inte så svårt. Och fotot, min älskade pojke som står på stranden och ser så rofylld ut. Men ett ögonblick efter att fotot var taget (han visste j ej att jag fotade honom) så var det igen full fart på, rubriken "ett ögonblick av stillhet" tyckte jag passade perfekt :-) Och hans turkod fleece tröja passade ju perfekt till detta färgtem ;-)
Fick ett stort paket från Magdas förra veckan så det finns massor av nytt härligt scrapmaterial hemma, det riktigt kliar i fingrarna, men har lovat mig själv att inte sitta inne varje dag och scrappa denna vecka... vill ju ta vara på solen och värmen också. Och väntar ett stort paket från Papirloftet med härliga blmmor, borde komma vilken dag som helst, härligt!

3 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Åhhh vilka fina kort Du gjort =)

Och LO:n var verkligen sååååå ljuvlig.....stillhet var en så passande titel både till kortet o harmonin i färgerna. Super snyggt.....fick nästan lite sug på en LO =)

Önskar Dej en riktigt härlig vecka alldeles för Dej själv =))))))

Varma kramar från //Mia

Karin sa...

Vilken fin LO!
å korten här under är verkligen jättefina! =)
kram!!

Karro sa...

Jättefin LO! Olivgrönt och turkost är mina favoritfärger men jag har nog aldrig prova att kombinera dom på samma LO.
Det kanske blir en utmaning att anta i höst när det finns mer tid att scrappa :)