onsdag 12 augusti 2009

Liten cool kille

Hittade en utmaning på Scrapkollen där man skulle skapa efter Leamons skiss. Gillar att skapa efter skisser så jag gjorde en LO och denna gång följde jag skissen ganska precis. Ett foto på min lilla coola kille, men han är definitvt cool på ett smågulligt sätt. Även då han försöker leka tuffing så finns glimten i ögat :-)

Gör sällan LO:n med vitt som botten och inser nu igen varför, jag är nog en person som gillar mer färger, vitt botten blir så kallt på något vis, men ville absolut använda dessa fina papper från Little Yellow Bicycle och dekorationerna är SassaFrass chipboards, gillar dem.

2 kommentarer:

monica sa...

Snygg tolkning av min skiss! Hihi..jag gillar vit bakgrund, känns så fräscht!
Kul att du vill vara med i min lilla tävling!

kram!

Miss Goldie sa...

Jättefint upplägg! Gillar den där detaljen du har uppe i hörnet på flera LO:s.