söndag 22 februari 2009

Två kort hann jag med också...

... även om jag tillbringat största delen av veckoslutet ute i kälkbacken, man blir som barn på nytt då man susar ner för backen, oj vad skoj det är. Fördelen är sedan att han barn som ännu sover/vilar dagsvila, så då hinner jag scrappa en stund :-)

Först ett kort med lite nya stämplar, stämplebodens söta tröll och grattis-stämpel. Kortet ska jag antagligen skicka åt min gudmor då hon fyller år snart.



Och ett till kort med en av de nya hÄnglarna. Lämnade ännu tagen utan text, men där kommer säkert att komma texten "grattis farmor", fär svärmor fyller 60-år väldigt snart så mina killar kan ju ge kortet åt sin farmor med någon liten present.
Idén till blomman har jag liftat av ScrapMia. :-)





4 kommentarer:

Karin sa...

Superfina kort! Låter himla kul & åka i kälkbacken!

kram!

Madde sa...

å vad kul att vara ute i snön :-)
Jättefina kort med fina färger som smälter ihop jättefint.
Kram Madde

ScrapMi@ sa...

Ja kälkbacken är så roligt =)

Härliga kort....gillar det med trollet färgerna var så harmoniska o fina.

Och Du har visst fått till blomman jättefint.....visst är det roligt att göra stora blommor!!

Ha det gott !!
KRam//Mia

MalinL sa...

Åh så underbarar kort!!