måndag 2 februari 2009

En LO och ett kort

Först ett kort åt våra bekantas dotter som fyllde 8 år. Sarah Key kom igen en gång i använding, för de är ju så söta dessa motiv och sedan blev det lila, rosa, glitter och bling, så att det blev väldigt flickigt! :-)

Och en LO med foton på mina pärlor! Testa att använda gamla negativ remsor och blev rätt nöjd med slutresultatet. LO:n är i formatet 8x8 och pappret var färdigt scalloped. Pappret med lejon är en journaling "tag" som jag använt både som mönsterpapper, dekortaion och journaling "ruta".





6 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Det var ett gulligt och flickigt kort du gjort! Du kan verkligen vara nöjd med LO'n - den är jättefin tycker jag. Gillar färgerna, fotona och upplägget. Pappret med stjärnor på tilltalar mig också. Kanonfint!

MalinL sa...

Så fint kort! Sarah Kay stämplarna är ju bara så fina!
Och så himla fin LO med!!

ScrapMi@ sa...

Men vilket flickigt kort du fått till sååå härligt lilarosa toner o snyggt med fjärilen!!!
Lo:n känns "rivig" o frän med scallop o stjärnor snyggt med negativramen nertill!!!
Trevlig HelG!!
Kram/mia

Miss Goldie sa...

Snygg LO med fina detaljer! Kortet är ju sååå flickigt och sött :-)

Anonym sa...

Mysig LO, lejonet va ju bara för sött:-)
Kortet va jättesött.
Har utmanat dig i min blogg så kika in där.
Kram madde

Karin sa...

Jättefint kort!
& layouten är ju kanonsnygg! Sååå tufft det var & använda ett negativ,det måste jag testa =)