söndag 8 februari 2009

hÄnglarpar

Har maskat ihop två söta hÄnglar med hjärtan på pinnar. Lämnade kortet ännu utan text, eventuellt skickar jag det åt ett bekantpar som vändgaskort eller så sparar jag det ifall det behövs ett bröllopskort något tag. Har gjort kortet efter skissen på StamARTic en enkel skiss som föll mig i smaken.

Har tagit en närbild på blommorna. Har fäst två papperblommor på den stora pappersblomman. Blommorna hade en lång själk eller pinne eller vad man nu skall kall den. Jag snurra den runt en virknål och drog sedan bort nålen för att då en sådan där spiraleffekt. Blev rätt kul och de där snurrorna gör en rolig detalj på kortet.


5 kommentarer:

MalinL sa...

Underbart kort! Och blommorna blev ju bara sååå himla snygga!! Måste komma ihåg det och testa någon gång!

Unknown sa...

Nydelig kort og herlige farger!
Takk for at du deltar!

klem,
Jorunn

Bente sa...

Kjempelekkert kort!

ScrapMi@ sa...

Fint kort i ljuvliga färger....coolt med papperssnurrorna =)
Vart har Du köpt rosorna?? Det var jättesnyggt....me like =)

Jag hoppas dina hÄnglar kommer idag!!
Kramizzz/Mia

Miss Goldie sa...

Smart idé med blommorna - snyggt blev det. Var har du köpt dem?