onsdag 14 januari 2009

Lite nytt på kortfronten :-)

Fick en beställning på ett kort till en 70-årig dam. Lite svårt, för beställaren ösnka något neutralt och något som passar till en äldre dam. Hmmm... svårt. Gick hem och grävde igenom mina lådor och då kom denna stämpel emot mig. Hade hel glömt bort denna. Kika på den en stund och valde att ge den en chans. Resultatet blev detta:

En lite gammaldags träkärra med ett fång blomster. Pappret är K&Companys och DCVW (?) glitterstack. Lite blommor med pärlor och spets (min nya favorit)

En närbild på blommorna med pärlhattar och lite pärla:
Sen gick det så att jag blev så nöjd med kortet så jag gjorde ett nytt åt beställaren lite annorluna (har ej bild på det) och behäll detta själv för att kunna ge bort.... ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket vackert kort. Lagom mycket på och vackra färger och dekos. Gillar det mycket.