fredag 18 juli 2008

Några till kort bl.a. ny Sarah Key stämpel

Först ett kort med en av mina nyaste stämplar, en Sarah Key stämpel! Gillar den massor!! :-) Minns så väl hur pop Sarah Key var då jag var liten, hade muggar, lampa, gardiner... ja en massa med Sarah Key motiv, så glädjen var stor då jag fick höra att de nu finns som stämplar! Ja... och så ribbonsliden igen då... ;-)

Och så ett kort med en super söt hÄngel jag fått av HOD (på Familjeliv). Kortet har åkt iväg, med en liten present, till en väninna som fick sin examen under våren och som fått nytt jobb, så ett kombinerat grattis ville jag skicka henne! :-) Hoppas hon blir glad! Swirlen är BossKut stans, som jag gillar skarpt, den ser så "lyxig" ut på något sätt och så hittar vi en ribbonslide på detta kort också... Sen då jag fastnar i någon grej så hänger den med lite väl länge... borde kanske bryta mönstret småningom...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh Sara Key stämplarna är sååå mysiga. Fina kort :-)
Kram MAdde

Anonym sa...

Men vad fina saker du gjort, roligt att se att Du fått användning av stämpelmotiven!
Kram/Mia