fredag 18 juli 2008

En "rykande" färsk LO

En LO om något jag inte kan vara utan; mitt morgonkaffe!! :-) Det ska vara varmt, helst lite hett, med varm skummad mjölk och ibland lyxa till det lite och strö kakao på skummet, hmmmmm.... Helst ska det avnjutas från min favoritmugg, Hattifnattarna från Mumindalen :-) Ja, kalla mig kräsen om ni vill, men min dag startar inte utan denna mugg med mitt "heliga" morgonkaffe. Resten av familjen har småningom lärt sig att man stör inte mamma då hon dricker sitt kaffe på morgonen, för hon är ganska fräsig innan det... :-)


Har suttit med denna LO nu ikväll, eller egentligen en stor del av dagen, så passa på att ladda upp den innan jag lägger mig! Så nu är bloggen uppdaterad med lite nya LO:n och kort!

5 kommentarer:

Karro sa...

Jättefin LO! Älskar färgvalet.
Söt mugg med Hattifnattarna på oxå :)

Miss Goldie sa...

Hejsan!
Tack för kommentaren i min blogg. Usch, jag fasar för när jag ska börja jobba - då kommer nog scrappingen att vara ganska lågt prioriterad tyvärr. Svårt att hinna med allt!
Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Du har fått en award, kika in i min blogg!
Kram/Mia

Ulla sa...

Jätte fin, och kaffe måste man ha men inte på morgonen...

NinaiNinja sa...

Jättefin lo! För mig ska kaffe vara ur en pytteliten blommig kopp med guldkanter. Den är så liten att min sambo trodde det var en leksakskopp.. :D