tisdag 21 juli 2009

Inspirationen fortsätter...

Det blir LO:n på löpande band, känns det som. Det är verkligen roligt att scrappa efter en längre paus. Denna LO gjorde utgående från denna skiss, det var en skiss som verkligen föll mig i smaken. Hittade ett foto som tog i april på min farfars födelsedag då fyra generationer var samlade (från foto fattas min andra bror) och ville göra en LO med detta foto. Är tydligen inne på blå färger just nu... men denna djupblå färg som bottenpappret har är ju bara så fin. I övrigt en lite mer enkel LO.

Nu blir det att låta framkalla mer foton, lite sommarfoton, så skall det bli ännu fler LO:n :-)


5 kommentarer:

Karro sa...

Vad roligt att se vad du har pysslat med sista tiden. Jätte fina LO:s bägge två.
Jag gillar det stilrena upplägget på den sista LO:n.
Och de blåa färgerna var superfina!
Kul att du är igång igen :)

Miss Goldie sa...

Jättefin och enkel LO!

Jo, jag såg att Heini har rea på Thickers men min låda är sååå full så det ryms inte fler thickers dit. Så jag får nog avstå :-) Pyzzlan och jag var förresten och shoppade "live" till Heinikka förra fredagen. Kom bl.a. hem med en Desktop Carousel som jag gillar massor!

Pyzzlan sa...

Vad du är flitig att scrappa såhär i sommarvärmen :-) Härligt tema på denhär LO'n och LO'n härunder är ju bara för underbar. Ha det gott!

Pyzzlis sa...

Vad mycket fint det finns på din blogg, blev inspirerad att bege mig till mina scrasaker och sätta igång.

ScrapMi@ sa...

Oj här har flitens lampa lyst.....vad mycké fint Du hunnit med =)
Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen efter semester!
KRam//Mia