måndag 20 juli 2009

Efter en lång paus...

... kom scrapgrejerna fram och det blev en LO !! :-)
Fick inspiration efter att kikat runt i lite bloggar och kommit till den utmaning i Camillas blogg och då satte det fart på idéerna i mitt huvud. Scrappar inte i någon kronologisk ordning utan scrappar foton som ger mig inspiration och ibland blir det vissa "måste" LO:n, som födelsedagar osv. Men detta foto jag använt mig av här är ett av mina favortifoton på mina killar och då temat skulle vara Romantik/kärlek så kunde det inte passa bättre.


Jag ju säga att det ä supersvårt att få mina killar att fastna på foto och att få dem på samma foto och att se i kameran samtidigt och sedan någotlunda vettiga miner... tja, att peta in en bläckfisk i nätkasse är t.o.m en lättare uppgift. Så då man lyckas få sådana här foton, då känner man sig nästan som ett proffs ;-)

Så här blev det, något så olikt mig, en romantisk LO med kärleks tema :-)

3 kommentarer:

Anna"meali" sa...

Åååååh så vacker!!!! Älskar färgerna och hela helheten. Har saknat dina alster. Den är helt enkelt underbart fin.

Camilla Ekman sa...

Så himla underbar layouten är! Jag gillar verkligen blomsterprakten. Dina barn kommer att älska den här layouten när de blir stora. Jättefin!

Tack för att du hängde på min utmaning!

Miss Goldie sa...

Jättevacker LO! Gillar allt det blåa och blommorna förstås!