torsdag 25 juni 2009

Konfirmationskort

Fick en beställning på tre konfirmationskort. Ett åt en flicka och två kort åt killar. Det ena killkortet fick inte vara något gulligt, för killen som skulle få kortet är en tuffing, dvs. långt hår, nitar, läderjacka osv. Hmmm... det fick mig att fundera och fundera, vad hittar man på, för inga dödsskallar eller annat sådant fick finnas, det är ju trots allt frågan om en konfirmation. Det sista kortet är resultatet, beställaren var supernöjd! :-)

Kort år konfirmationsflicka. Blomman är en Petaloo blomma, me like! :-)

Ett "vanligt" kort åt en konfirmationspojke:

Och sist, "tuffingkortet" med lite skruvbradsm kedjor och en kedja i byxan också. Silverpunchinella, utstansade stjärnor med magic mesh och svartvitt. Tänkte att en tuffingkille nog klär sig städigt på sin konfirmation, så hÄngel-killen passa bra till detta :-)



4 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Jääätte fiina kort!Men skulle jag få välja så tar jag den sista...Sååå MEGA coolt kort:-o WOW!!Bra jobbat tjejen!!Kram

ScrapMi@ sa...

Suoerfina kort o det sista var ju bara så cooolt det har du verkligen lyckas med känslan!!

Nu går jag på bloggsemester!

Sommarkram//Mia

Miss Goldie sa...

Superfina alla tre! Jag tycker också du lyckades JÄTTEBRA med det sista kortet!

Tusen tack för brevet! Jag blev såå glad över de uppstämplade motiven! Och bladen var precis en sån där vacker grön färg som passar till allt! Så ett stort tack till dig!

Ha en bra dag!

Miss Goldie sa...

Hej igen!

Jag glömde ju fråga en sak...hur har du färglagt kinderna på kortet som jag fick? De var superfina, jag vill också kunna göra såna!!!