tisdag 11 november 2008

Lite uppdatering i bloggen

Detta kort gjorde jag mest för att ha ett kort "på lager" men sedan var det en som ville köpa det åt en som fyllde 30 år och "födelsedagsbarnet" är tokig i rosa, så det passa ju bra! La sedan bara till Grattis-texten och 30, som är stickers och min favorit, för de är så där tjocka. Fick också använding för en QK-die som legat i lådan länge, löven, hade lite glömt bort den, men nu fick den komma fram.



Och så ett kort åt pappa till farsdagen. Stämplen hittade jag på Magdas. Biljetterna är en Spellbinders stans och blir ju superlätt att göra biljetter med den, sedan har jag stämplat dit texten med min magnetstämpel. Så enkelt!! Lite chalk runt kanterna bara. :-)

Och ber om ursäkt för att bilderna är både suddiga och lite överljusa, men man undrar ju vart allt dagsljus tog vägen, här är det städningt skymt!!! Blä...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga kort, gillar kortet med dillisen på.:-)

ScrapMi@ sa...

Jag blir så glad av dina kort.....dillisen är så coool!!!
En fundering spellbinders dies går dom att köra i QK??
Härliga & glada kort!!
Kram/Mia
Ps: Har hÄnglarna kommit fram till Dej?

MalinL sa...

Härliga kort! Gillar verkligen biljetterna på farsdags kortet!