fredag 7 november 2008

Jag har blivit utmanad av Essmo!

Superkul & få reda på massa kul av sina "forum-kompisar"

Regler:Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mig:
1. Jag är en glad person
2. Jag har ett uruselt morgonhumör
3. Jag är otroligt glömsk
4. Jag har ibland svårt att vara tyst :-)
5. Jag "älskar" choklad
6. Jag mycket nyfiken (nästan på gränsen till övernyfiken)
7. Jag är något överbeskyddande som mamma...

Jag fortsätter i samma anda & utmanar: MissGoldie, Pyzzlan, Miallmi, alienstar, Karro, nananas och ScrapMia

5 kommentarer:

Karin sa...

jättekul & läsa lite merom dig!
kram!

MalinL sa...

hi hi.. snart har du med något att hämta i min blogg!

www.mariante.se sa...

Tjohooooo!
Trevlig helg på dej!

Stämpelbodens DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/
Kram Mariante

Pyzzlan sa...

Jag försöker anta utmaningen fast jag är jättekass på den tekniska delen av bloggandet!
Jag har något åt dig i min blogg iallafall:-)

Eva sa...

Det är så kul att få läsa om varandra!