torsdag 18 september 2008

... och så en LO, som var med i utmaning...

Vann en utmaning jag var med och vinnaren har den stora äran att komma med nästa utmaning så min utmaning var att göra en LO efter min skiss och använda färgerna beige-brunt-rosa.

Detta blev min egen tolkning och kom på tredje plats med denna LO. :-) Har nog kommit över tröskeln och börjat våga använda rosa toner fast jag ofta scrappar foton på mina båda killar. och hitta detta gulliga papper med tassar på, passa perfekt, för fotona är tagna på Zoo i Helsingfors. Mina busungar skulle hellre ha hälsat på alla djur inanför burarna än att kika på djuren genom gallret! :-)

Blommorna är utstansade med min nya blompunch, den stansar så härligt stora blommor!!

5 kommentarer:

MalinL sa...

Så fin!! Och det är verkligen roligt att se LO's med rosa till pojkar! =oD Ska nog försöka våga det jag med till min parvel..

Bella sa...

Den var jättefin :-)
Jag brukar också scrappa i rosa till mina killar om jag känner för det. Scrappar i papper jag har lust med helt enkelt :-)

Kram från Meli

Pyzzlan sa...

Vilken fin LO! Det var säkert en uppskattad utflykt :-) Blommorna är jätteläckra, speciellt med knappar i. Det gillar jag. Vår kille är född i april -07. Är någon av killarna jämngamla kanske?

Eva sa...

Ditt bidrag var jättefint! Det var så många fina denna gången så man blev helt snurrig.
Ändra gärna i din länklista till min nya bloggadress www.scrapnananas.blogspot.com
Kram!

Anonym sa...

Kanonsnyggt!