söndag 15 juni 2008

Min LO vann färgutmaningen! :-)

Kan knappt fatta det själv, efter att ha fått två LO:n publicerade på bloggar och känt mig mycket stolt över dessa, så går jag också och vinner Scrapbookvännernas Färgutmaning på Familjeliv!! Tack alla snälla ni! Jag är rörd, glad och stolt!! Känns ju bara så himla bra då också andra gillar det jag gör, det sporrar så mycket och ger en massa ny inspiration att göra fler LO:n och inse att det blir bra också då man går ifrån det man vanligen gör. Som t.ex denna, skulle aldrig själv välja färgerna grönt-orange-rosa, men det gick att jobba med dessa, även om början var svår. Nu kommer jag säkert att någon annan gång lägga ihop udda färger.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Den var verkligen fin! Kul att våga prova något nytt!

Karro sa...

Grattis än en gång till vinsten. Den var verkligen jättefin! Gillar som vanligt det enkla i LO:n. Stilrent och fina färger.
Trevlig midsommar!
Kram
Karro "fjullegun"

Anonym sa...

Ja den har du verkligen lyckats med. Kram Madde