fredag 2 maj 2008

LO till skissutmaning

Hade vunnit en tidigare utmaning på familjeliv.se så det var min tur att komma upp med en ny utmaning, så jag valde en skissutmaning men därtill skulle man använda färgerna blått, beige och brunt. Sedan insåg jag att jag hade problem att hitta foton som kunde passa, men skissen jag gjort är en av mina favoriter (tycker om att göra skisser, tyvärr blir de ofta liggandes i skrivbordslådan...), så valde att göra en LO trots att jag inte hade något foto jag verkligen gillade.
Detta blev mitt bidrag, kom på 2. plats med den, så jag är superglad! :-)



2 kommentarer:

NinaiNinja sa...

Hej! Fin layout! Brunt hör inte till mina favoritfärger, men den här lo:n gillar jag massor! =) Är förresten rubriken din handstil eller hur fixar du den?

mymlis sa...

Rubriken är ett rub-on-alfabet , making memories beach heter det! Har inte riktigt så snygg handstil ;-)