söndag 20 januari 2008

En ny Lo och Pif-tävling

Har gjort denna LO till en tävling på Hildasrum, det var en skiss-tävling. Hitta ett gammalt foto på min mamma som jag länge funderat på om jag skulle scrappa eller ej, men nu hitta jag papper som jag tyckte passa och skissen man skulle utgå från var i min smak.




Vann ju och en Pif hos minibark. Pif står väl för Pay it Forward. lånar texten från minibarks blogg:
"Pay it forward betyder alltså "att skicka vidare" och det är scrap-material som skall skickas vidare. När man blir "piffad", får man ett litet kuvert med posten från den som "piffar" och sedan är det ens tur att "piffa"."

Vill du få chansen till ett litet brev med scrap-material? Skriv då en kommentar om min senaste LO. Givetvis får du kommentera utan att delta i utlottningen, men då får du skriva att du inte vill ha en lott... Jag drar vinnarna fredagen den 25/1, så sista dag att kommentera får bli på torsdag.

4 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Jaaa, jag behöver verkligen en uppiffning!!! :-D

Anonym sa...

Din Lo är väldigt fin-tuff.
Vet inte riktigt hur jag ska säga. Tycker den är så häftig med det lilla röda i det svarta. Fast jag skulle nog ha velat haft den röda swirlsen lite kraftigare röd.
Men jag vet inte hur man skulle bära sig åt. Jag försöker själv få mycket färg när jag stämplar swirls men får så snålt med färg det blir mer utsmetat.

Jag vill gärna bli piffad.

MalinL sa...

Detr är verkligen en fin Lo av din mor!! Gillar skarpt de röda inslagen! :-)

Och ja, jag vill vara med i pif...

www.mariante.se sa...

Hittade hir via nån annans blogg!
Mycket fint att kika på!
Välkommen till min blogg om du har lust!
http://hoppetossadesign.webblogg.se