söndag 30 december 2007

En hel del "gamla" LO:n


















































Jag börja med små scrappingförsök hösten 2006, då jag var gravid med vårt andra barn. Mycket av det jag gjort har aldrig fotograferats, men kanske jag gör det något tag och lägger in bilder.
Idag då jag tittar tillbaka på det jag gjort tidigare, t.ex. min första LO, så inser jag att både stilen, uppläggningen och tekniken har utvecklats. Men så är det ju med mycket man gör, man utvecklas med tiden och genom att göra!
LO:na i detta inlägg är gjorda under tiden april 2007-september 2007.
Hade en väääldigt lång scrappingpaus under våren 2007, då vi häll på och byggde hus, vilket tog en massa tid, sedan flytt och så föddes lille Lucas, men nu då vi installerat hos i vårt nya hus, jag fått alla scrappingsaker på plats, så blir det några nya LO:n varje månad, alltefter hur inspirationen faller på!
Skulle ju gärna göra ett album var åt våra killar, med bilder från bebistiden i kronologisk ordning, men ännu har jag inte startar projektet. Just nu blir det LO:n med foton som ger mig idér. Men, men två små killar så finns det ju nog material för scrapping ;-)



Inga kommentarer: